Twój Sklep Internetowy Nie Przynosi Zysków? Pokażę Ci, jak to zmienić i nauczę Cię marketingu, który przekonuje oraz zarabia w branży e-commerce.
W szkole nie uczono nas jak radzić sobie w życiu i biznesie.
W internecie jest wiele kursów, o wszystkim i o niczym.
Poświęciłem 5 lat na dodatkową edukację (poprzez praktykę), aby rozgryźć co wspólnego mają ze sobą sklepy internetowe, które ZARABIAJĄ.
Wiedzieć, jak je i marketing przygotować, aby SPRZEDAWAŁY.
Część wiedzy zdobyłem pracując w jednej z najbardziej skutecznych agencji marketingowych, następnie zgłębiałem i ulepszałem te praktyki na własną rękę.
Chcę się dziś podzielić z Tobą moimi doświadczeniami i odkryciami.
Odbieram maile z wiedzą i ebooka
„Fajnie fajnie, ale po co mi ta wiedza? Mogę zlecić działania agencji!”
Proszę, spróbuj. Ale najpierw popatrz na te korzyści:
zwiększysz sprzedaż kilka razy;dowiesz się jak nadzorować pracę, którą zlecasz;oszczędzisz od 2000 do 3000 zł. miesięcznie [na agencjach marketingowych];opracujesz dochodową strategię biznesową;zbudujesz lejek kampanii do pozyskiwania nowych klientów;zhakujesz algorytmy dzięki odpowiednim ustawieniom [zasady].
Możesz mieć to wszystko, jeśli nauczysz się DOBRZE prowadzić marketing!
A Twój biznesowy skill podniesie się, jeśli dołączysz do newslettera o marketingu dla sklepów internetowych.
Raz w tygodniu wyślę Ci maila z dawką marketingowej wiedzy, którą możesz natychmiast wdrożyć w swoim biznesie. Plus dowiesz się w pierwszej kolejności o zapisach na mój kurs o tym, jak reklamować sklep internetowy.
A na miły początek naszej znajomości mam dla Ciebie prezent:darmowy ebook o tym jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym(bez wydawania dodatkowego budżetu na reklamę)!
Odbierz darmowego ebooka
i cotygodniowe maile z praktyczną marketingową wiedzą!
UWAGA! Żeby otrzymać ebooka i newslettery z wiedzą, musisz POTWIERDZIĆ ADRES E-MAIL w wiadomości, którą wyślę na Twoją skrzynkę zaraz po zapisie.
Kto włożył w ten projekt całe swoje serce?
Marcin Smreczak
Po maturze wyjechałem ponad 300 km od domu rodzinnego (do Wrocławia) na dwa lata, aby zdobyć doświadczenie i wiedzę marketingową, którą dalej mógłbym rozwijać.Jestem marketerem ds. e-commerce i właścicielem agencji marketingowej Bluvolution – Ocean of Leads. Pomagam przedsiębiorcom, którzy posiadają sklepy internetowe, pozyskiwać nowych klientów i odyskiwać porzucone koszyki – jednocześnie zwiększając konwersję.Uważam, że początkowy budżet na rozwój sklepu należy zainwestować w swoją wiedzę, aby procesy mogły pójść sprawnie, aby wybrać podwykonawców mądrze i… nie dać się nabić w butelkę. Gdyby przedsiębiorcy inwestowali w naukę marketingu, tworzenia reklam, marketing automation etc. historii o „złych agencjach” byłoby mniej.Prywatnie jestem miłośnikiem świata finansów, uwielbiam aktywność fizyczną i walczę z bezsennością (chcę zasypiać normalnie, ale nowe pomysły spływają mi do głowy jak mantra).
Odbieram maile z wiedzą i ebooka