Dobrze układająca się współpraca angażuje obie strony. Przeprowadzimy z Tobą wywiad, aby dowiedzieć się więcej o Twoim biznesie i produktach, które masz w sklepie. Porozmawiamy też o Twojej grupie docelowej.
Dzięki pozyskanym informacjom opracujemy skuteczną strategię działania. Następnie poprosimy o materiały, które są nam niezbędne. To mogą być grafiki, filmy video, logo, zdjęcia produktów etc. Będziemy też potrzebować dostępu do fanpage i narzędzi analitycznych, tj. Google Analytics, Hotjar itp.
Pamiętaj – nie znikamy po uruchomieniu kampanii. Chcemy mieć z Tobą stały kontakt, aby usprawniać reklamę.
Pozyskiwanie klientów w branży e-commerce działa na zasadzie naczyń połączonych. Wyniki zależą od jakości oraz szybkości www i UX, wyróżnienia się na tle konkurencji, dobrze zoptymalizowanej kampanii, trafienia w grupę docelową, a także wysokości budżetu.
Kampanie reklamowe to bieg długodystansowy. Odpowiednią ilość danych zgromadzimy po pierwszych 3 miesiącach współpracy i wykorzystamy je do opracowania jeszcze bardziej skutecznej kampanii.
Poruszamy się po różnorodnych sektorach. W trakcie swojej działalności obsłużyliśmy ponad 200 klientów z 50 branż, akutalnie pomagamy tylko właścicielom sklepów internetowych (e-commerce): z odzieżą damską (butiki), zoologicznym, kosmetycznym (kremy, szampony, sera, oleje, perfumy), ze zdrową żywnością, z biżuterią, z zegarkami, z okularami przeciwsłonecznymi i korekcyjnymi, z meblami, motoryzacyjnym, obuwniczym.
Bluvolution, oprócz usług prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku, zapewnia kompleksową pomoc w budowaniu sklepów internetowych, które budzą zaufanie od pierwszego wejrzenia i sprzedają. Pomagamy również w tworzeniu Marketing Automation, aby zwiększyć efektywność sprzedażową sklepu.
W momencie podjęcia współpracy, przypisujemy jednego opiekuna dla danego klienta. Opiekun czynnie uczestniczy w tworzeniu kampanii reklamowej, a także koresponduje, prowadzi konto reklamowe i omawia raporty z klientem.
Prowadzimy i optymalizujemy kampanie reklamowe od 2017 roku. Swoją przygodę zaczęliśmy od współpracy z topowym specjalistą od reklamy na Facebooku. Przez ten czas klienci powierzyli nam konta o wielomilionowym budżecie, poznaliśmy od podszewki specyfikę ponad 50 branż, pomogliśmy ponad 200 przedsiębiorcom. Skupiamy się na reklamie Facebook oraz Instagram.
Zaczynamy od wideorozmowy, w trakcie której omawiamy najważniejsze zagadnienia: cel, budżet, założenia kampanii. Wszystkie informacje gromadzimy na dysku Google, który udostępniamy klientowi. Po przygotowaniu kreacji reklamowej rozpoczynamy jej emisję na wybranym obszarze, a następnie optymalizujemy ją i udoskonalamy. Wszystko po to, aby osiągnąć dla Ciebie jak najlepsze wyniki. Jesteśmy w stałym kontakcie, możemy także umówić się na cykliczne omówienie rezultatów (np. raz w miesiącu).
W formie, która będzie najbardziej czytelna. Możemy to zrobić wizualnie (np. w tabelce), wskazując najbardziej skuteczną reklamę lub prezentując wynik testów kreacji reklamowych (A i B). Podczas omawiania rezultatów, przedstawimy nowe pomysły i plan na dalsze działania.
Działania reklamowe to proces długofalowy. Zadowalające wyniki pojawiają się po ok. 3-4 miesiącach, co oznacza że miesięczne kreacje mogą nie być dobrym pomysłem do wdrożenia. Pamiętaj - długofalowy plan na rozwój sklepu to najlepszy sposób na rozwój.
W kwestii działań reklamowych, umowa jest podpisywana na minimum 3 miesiące. Jeśli chodzi o górną granicę – możemy porozmawiać o najlepszym rozwiązaniu podczas spotkania online.
Analizę lejka sprzedażowego, który jest już stworzony dzięki Tobie, zestaw kreacji graficzno-tekstowych, audyt zmian na stronie www / w sklepie online oraz konfigurację analityki internetowej.
Od 5 do 10 dni roboczych. Sprawne uruchomienie kampanii odbywa się w oparciu o komunikację podczas wideorozmowy i jakości dostarczonych materiałów.
Od 20 do 45 dni roboczych - w zależności od stopnia rozbudowania sklepu i podstron, oraz trudności zaprogramowania projektu graficznego. Ważnym elementem jest dostarczanie potrzebnych materiałów od razu po odbyciu rozmowy online i podjęciu decyzji o współpracy.
Nie mamy w ofercie generowania organicznego ruchu na profilach w social mediach. Stale się rozwijamy w kwestii optymalizacji reklam oraz kampanii reklamowych, dlatego na dzień dzisiejszy nie przewidujemy opcji prowadzenia profili społecznościowych.
Opłata za prowadzenie kampanii reklamowej zależy od budżetu przeznaczonego na samą reklamę, miesięczny abonament za obsługę kampanii oraz działania wdrożeniowe (konfiguracja konta, ustalenie grupy docelowej, analityka).
Tak, ilość kampanii reklamowych zależy od wysokości budżetu, jednak wiele kampanii naraz przyda się bardzo rozbudowanym sklepom. Dla mniejszych optymalna ilość jest odpowiednio mniejsza.
Tak.
Tak, swobodnie czujemy się w języku angielskim, jednak z pomocą tłumacza lub osoby, która wesprze nasze działania, możemy przygotować kreację reklamową w dowolnym języku.
Dobrze układająca się współpraca angażuje obie strony. Przeprowadzimy z Tobą wywiad, aby dowiedzieć się więcej o Twoim biznesie i produktach, które masz w sklepie. Porozmawiamy też o Twojej grupie docelowej.
Dzięki pozyskanym informacjom opracujemy skuteczną strategię działania. Następnie poprosimy o materiały, które są nam niezbędne. To mogą być grafiki, filmy video, logo, zdjęcia produktów etc. Będziemy też potrzebować dostępu do fanpage i narzędzi analitycznych, tj. Google Analytics, Hotjar itp.
Pamiętaj – nie znikamy po uruchomieniu kampanii. Chcemy mieć z Tobą stały kontakt, aby usprawniać reklamę.
Pozyskiwanie klientów w branży e-commerce działa na zasadzie naczyń połączonych. Wyniki zależą od jakości oraz szybkości www i UX, wyróżnienia się na tle konkurencji, dobrze zoptymalizowanej kampanii, trafienia w grupę docelową, a także wysokości budżetu.
Kampanie reklamowe to bieg długodystansowy. Odpowiednią ilość danych zgromadzimy po pierwszych 3 miesiącach współpracy i wykorzystamy je do opracowania jeszcze bardziej skutecznej kampanii.
Poruszamy się po różnorodnych sektorach. W trakcie swojej działalności obsłużyliśmy ponad 200 klientów z 50 branż, akutalnie pomagamy tylko właścicielom sklepów internetowych (e-commerce): z odzieżą damską (butiki), zoologicznym, kosmetycznym (kremy, szampony, sera, oleje, perfumy), ze zdrową żywnością, z biżuterią, z zegarkami, z okularami przeciwsłonecznymi i korekcyjnymi, z meblami, motoryzacyjnym, obuwniczym.
Bluvolution, oprócz usług prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku, zapewnia kompleksową pomoc w budowaniu sklepów internetowych, które budzą zaufanie od pierwszego wejrzenia i sprzedają. Pomagamy również w tworzeniu Marketing Automation, aby zwiększyć efektywność sprzedażową sklepu.
W momencie podjęcia współpracy, przypisujemy jednego opiekuna dla danego klienta. Opiekun czynnie uczestniczy w tworzeniu kampanii reklamowej, a także koresponduje, prowadzi konto reklamowe i omawia raporty z klientem.
Prowadzimy i optymalizujemy kampanie reklamowe od 2017 roku. Swoją przygodę zaczęliśmy od współpracy z topowym specjalistą od reklamy na Facebooku. Przez ten czas klienci powierzyli nam konta o wielomilionowym budżecie, poznaliśmy od podszewki specyfikę ponad 50 branż, pomogliśmy ponad 200 przedsiębiorcom. Skupiamy się na reklamie Facebook oraz Instagram.
Zaczynamy od wideorozmowy, w trakcie której omawiamy najważniejsze zagadnienia: cel, budżet, założenia kampanii. Wszystkie informacje gromadzimy na dysku Google, który udostępniamy klientowi. Po przygotowaniu kreacji reklamowej rozpoczynamy jej emisję na wybranym obszarze, a następnie optymalizujemy ją i udoskonalamy. Wszystko po to, aby osiągnąć dla Ciebie jak najlepsze wyniki. Jesteśmy w stałym kontakcie, możemy także umówić się na cykliczne omówienie rezultatów (np. raz w miesiącu).
W formie, która będzie najbardziej czytelna. Możemy to zrobić wizualnie (np. w tabelce), wskazując najbardziej skuteczną reklamę lub prezentując wynik testów kreacji reklamowych (A i B). Podczas omawiania rezultatów, przedstawimy nowe pomysły i plan na dalsze działania.
Działania reklamowe to proces długofalowy. Zadowalające wyniki pojawiają się po ok. 3-4 miesiącach, co oznacza że miesięczne kreacje mogą nie być dobrym pomysłem do wdrożenia. Pamiętaj - długofalowy plan na rozwój sklepu to najlepszy sposób na rozwój.
W kwestii działań reklamowych, umowa jest podpisywana na minimum 3 miesiące. Jeśli chodzi o górną granicę – możemy porozmawiać o najlepszym rozwiązaniu podczas spotkania online.
Analizę lejka sprzedażowego, który jest już stworzony dzięki Tobie, zestaw kreacji graficzno-tekstowych, audyt zmian na stronie www / w sklepie online oraz konfigurację analityki internetowej.
Od 5 do 10 dni roboczych. Sprawne uruchomienie kampanii odbywa się w oparciu o komunikację podczas wideorozmowy i jakości dostarczonych materiałów.
Od 20 do 45 dni roboczych - w zależności od stopnia rozbudowania sklepu i podstron, oraz trudności zaprogramowania projektu graficznego. Ważnym elementem jest dostarczanie potrzebnych materiałów od razu po odbyciu rozmowy online i podjęciu decyzji o współpracy.
Nie mamy w ofercie generowania organicznego ruchu na profilach w social mediach. Stale się rozwijamy w kwestii optymalizacji reklam oraz kampanii reklamowych, dlatego na dzień dzisiejszy nie przewidujemy opcji prowadzenia profili społecznościowych.
Opłata za prowadzenie kampanii reklamowej zależy od budżetu przeznaczonego na samą reklamę, miesięczny abonament za obsługę kampanii oraz działania wdrożeniowe (konfiguracja konta, ustalenie grupy docelowej, analityka).
Tak, ilość kampanii reklamowych zależy od wysokości budżetu, jednak wiele kampanii naraz przyda się bardzo rozbudowanym sklepom. Dla mniejszych optymalna ilość jest odpowiednio mniejsza.
Tak.
Tak, swobodnie czujemy się w języku angielskim, jednak z pomocą tłumacza lub osoby, która wesprze nasze działania, możemy przygotować kreację reklamową w dowolnym języku.