Pytania i Odpowiedzi

 
1Jaka jest moja rola w tworzeniu kampanii reklamowej?

Dobrze układająca się współpraca angażuje obie strony. Przeprowadzimy z Tobą wywiad, aby dowiedzieć się więcej o Twoim biznesie i produktach, które masz w sklepie. Porozmawiamy też o Twojej grupie docelowej. Dzięki pozyskanym informacjom opracujemy skuteczną strategię działania. Następnie poprosimy o materiały, które są nam niezbędne. To mogą być grafiki, filmy video, logo, zdjęcia produktów etc. Będziemy też potrzebować dostępu do fanpage i narzędzi analitycznych, tj. Google Analytics, Hotjar itp.

Pamiętaj – nie znikamy po uruchomieniu kampanii. Chcemy mieć z Tobą stały kontakt, aby usprawniać reklamę.


 
2Kiedy zobaczę pierwsze wyniki?

Wyników możesz spodziewać się już w pierwszym tygodniu.

Ilość pozyskanych klientów zależy od następujących czynników:

  • skuteczność sklepu internetowego (współczynnik konwersji),
  • wyróżnienia się na tle konkurencji oraz jej ilości w Państwa niszy,
  • trafienia w grupę docelową,
  • stopnia optymalizacji kampanii i sklepu,
  • wysokości budżetu reklamowego.

Kampanie reklamowe to bieg długodystansowy. Odpowiednią ilość danych zgromadzimy po pierwszych 3 miesiącach współpracy i wykorzystamy je do opracowania jeszcze bardziej skutecznej kampanii - po tym okresie oszacujemy także przyszłe wyniki.


 
3Jakie branże najlepiej pasują do Bluvolution?

Bluvolution współpracowało przez ostatnie 5 lat z firmami z ponad 50 różnych branż.

Posiadamy skuteczne schematy i rozwiązania między innymi dla:

  • butików z odzieżą damską,
  • sklepów zoologicznych,
  • sklepów kosmetycznych (kremy, szampony, sera, oleje, perfumy),
  • sklepów ze zdrową żywnością,
  • sklepów z biżuterią,
  • sklepów z zegarkami,
  • sklepów z okularami przeciwsłonecznymi i korekcyjnymi
  • sklepów meblowych,
  • sklepów motoryzacyjnych,
  • sklepów obuwniczych.

Pracujemy z firmami lokalnymi (z Polski), również z zasięgiem na wiele państw - mamy doświadczenie na rynku Angielskim, Niemieckim i Amerykańskim.


 
4Co w sytuacji, jeśli potrzebujesz pomocy z przygotowaniem sklepu internetowego?

Bluvolution, oprócz usług prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku, zapewnia kompleksową pomoc w budowaniu sklepów internetowych, które budzą zaufanie od pierwszego wejrzenia i sprzedają. Pomagamy również w tworzeniu Marketing Automation, aby zwiększyć efektywność sprzedażową sklepu.


 
5Kto będzie zajmował się moim kontem reklamowym?

Dla każdego konta reklamowego przypisany jest dedykowany opiekun, który od pierwszej rozmowy prowadzi konto, koresponduje z Państwem, przedstawia raporty i rekomendacje.


 
6Jakie macie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych?

Doświadczenie naszego zespołu w prowadzeniu reklamy internetowej to ponad 5 lat, w czasie których zarządzaliśmy budżetami reklamowymi przekraczającymi nawet 600 tyś. złotych miesięcznie. Zespół skupia 4 specjalistów, wśród których są projektanci strategii, twórcy sklepów internetowych, lejków marketingowo-sprzedażowych, eksperci ds. reklam i designu.


 
7Jak przebiega kontakt z Bluvolution po podpisaniu umowy?

Po nawiązaniu współpracy umawiamy się z Państwem na indywidualne spotkanie w formie wideorozmowy, podczas której omawiamy cele, założenia, budżet, grupę docelową. Następnie otrzymują Państwo dostęp do wirtualnego dysku, na którym gromadzone są materiały, instrukcje i raporty. Po zatwierdzeniu przygotowanych przez nas kreacji reklamowych, rozpoczyna się emisja kampanii – co trwa około 5-7 dni roboczych od momentu uzyskania materiałów. Po starcie kampanii nieustannie ją optymalizujemy i udoskonalamy, będąc w stałym kontakcie. Raz w miesiącu spotykamy się na omówienie efektów i rekomendacji poprawek.


 
8W jaki sposób raportowane są efekty kampanii?

Podczas pierwszego spotkania wdrożeniowego ustalamy z Państwem najwygodniejszą formę raportowania – wizualne, rozbudowane raporty, w których zamieszczane są wszelkie dane z kampanii: wyniki, budżet, koszty poszczególnych kampanii i formatów, lokalizacji, wieku i płci, urządzeń… Przedstawiamy również najskuteczniejsze reklamy i rekomendacje do dalszego rozwoju kampanii, wyniki testów A/B i informujemy o nowościach.


 
9Czy możliwa jest jednorazowa kampania reklamowa?

Stawiamy na stałą współpracę, gdzie pierwszy kwartał jest dedykowany na zbudowanie stabilnego efektu. Nie wdrażamy kampanii trwających przykładowo jeden miesiąc, chyba że towarzyszą im inne, stałe działania reklamowe.


 
10Jaki jest minimalny czas trwania umowy?

Minimalny czas trwania umowy wynosi 3 miesiące – dla kampanii reklamowych.


 
11Co otrzymuję oprócz kampanii reklamowej w ramach usługi?

Zestaw podstawowych kreacji graficznych i tekstowych, konfigurację analityki internetowej, rekomendacje zmian na stronie, doradztwo przy projektowaniu lejka sprzedaży i marketing automation.


 
12Ile czasu trwa uruchomienie kampanii?

Od 5 do 7 dni roboczych - w zależności od stopnia rozbudowania kampanii.


 
13Ile czasu trwa przygotowanie sklepu internetowego?

Od 20 do 45 dni roboczych - w zależności od stopnia rozbudowania sklepu i podstron, oraz trudności zaprogramowania projektu graficznego. Ważnym elementem jest dostarczanie potrzebnych materiałów, o których informujemy podczas rozmowy wdrożeniowej.


 
14Czy w ramach obsługi reklamy na Facebooku będą dodawane również posty „organiczne” (bezpłatne) na naszym fanpage?

Bluvolution zawsze służy radą i wsparciem przy planowaniu działań organicznych, jednak nasze prace skupiają się na reklamach – nie prowadzimy profili społecznościowych dla naszych klientów.


 
15Na jakie opłaty powinienem się przygotować?

Na opłatę składają się: jednorazowa opłata wdrożeniowa, która pozwala nam skonfigurować konto, analitykę, grupy docelowe; stały, comiesięczny abonament stanowiący wynagrodzenie i wreszcie budżet reklamowy, który pobierany jest przez systemy reklamowe (Facebook czy Google).


 
16Czy liczba kampanii w jakiś sposób jest ograniczona?

Nie, ilość reklam i kampanii zależy od wielkości budżetu reklamowego – przy większych budżetach konta są dużo bardziej rozbudowane i nie ma limitu ilości reklam.


 
17Czy Bluvolution jest płatnikiem VAT?

Tak, płacimy 23% VAT.


 
18Czy prowadzicie kampanie w innych językach niż polski?

Jak najbardziej – mamy doświadczenie w kampaniach anglojęzycznych czy niemieckojęzycznych, możemy tworzyć kampanie również w innych językach, przy wsparciu tłumacza lub Państwa.

 
1Co jest potrzebne, aby współpraca z Bluvolution odniosła sukces?

Współpraca składa się z trzech (3) etapów:

  • Rozmowa w formie wywiadu, która pozwoli zbadać Twoje produkty i opracować strategię działania dla pożądanych efektów kampanii reklamowej.
  • Dostarczenie potrzebnych materiałów i dostępów, takich jak: grafiki do dalszej obróbki, filmy wideo, logo firmy i tym podobne + dostęp do fanpage.
  • Po uruchomieniu kampanii powinniśmy być w stałym kontakcie, aby sprawdzać czy wyniki na koncie reklamowym pokrywają się z tymi w sklepie internetowym oraz po to, aby wdrażać kolejne i kolejne usprawnienia dla wykręcania coraz lepszych rezultatów.

 
2Kiedy mogę spodziewać się efektów?

Efektów możesz spodziewać się już w pierwszym tygodniu.

Ilość pozyskanych klientów zależy od następujących czynników:

  • skuteczność sklepu internetowego (współczynnik konwersji),
  • ilość konkurencji w Państwa niszy,
  • stopnia optymalizacji kampanii i sklepu,
  • wysokości budżetu reklamowego.

Aby odpowiedzieć na to pytanie trzeba wykonać 3 miesięczną, testową współpracę i po okresie kwartalnej optymalizacji kampanii jesteśmy bardzo precyzyjnie w stanie określić estymację dalszych wyników.


 
3Jakie branże najlepiej pasują do Bluvolution?

Bluvolution współpracowało przez ostatnie 5 lat z firmami z ponad 50 różnych branż.

Posiadamy skuteczne schematy i rozwiązania między innymi dla:

  • butików z odzieżą damską,
  • sklepów zoologicznych,
  • sklepów kosmetycznych (kremy, szampony, sera, oleje, perfumy),
  • sklepów ze zdrową żywnością,
  • sklepów z biżuterią,
  • sklepów z zegarkami,
  • sklepów z okularami przeciwsłonecznymi i korekcyjnymi
  • sklepów meblowych,
  • sklepów motoryzacyjnych,
  • sklepów obuwniczych.

Pracujemy z firmami lokalnymi (z Polski), również z zasięgiem na wiele państw - mamy doświadczenie na rynku Angielskim, Niemieckim i Amerykańskim.


 
4Co w sytuacji, jeśli potrzebujesz pomocy z przygotowaniem sklepu internetowego?

Bluvolution, oprócz usług prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku, zapewnia kompleksową pomoc w budowaniu sklepów internetowych, które budzą zaufanie od pierwszego wejrzenia i sprzedają. Pomagamy również w tworzeniu Marketing Automation, aby zwiększyć efektywność sprzedażową sklepu.


 
5Kto będzie zajmował się moim kontem reklamowym?

Dla każdego konta reklamowego przypisany jest dedykowany opiekun, który od pierwszej rozmowy prowadzi konto, koresponduje z Państwem, przedstawia raporty i rekomendacje.


 
6Jakie macie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych?

Doświadczenie naszego zespołu w prowadzeniu reklamy internetowej to ponad 5 lat, w czasie których zarządzaliśmy budżetami reklamowymi przekraczającymi nawet 600 tyś. złotych miesięcznie. Zespół skupia 4 specjalistów, wśród których są projektanci strategii, twórcy sklepów internetowych, lejków marketingowo-sprzedażowych, eksperci ds. reklam i designu.


 
7Jak przebiega kontakt z Bluvolution po podpisaniu umowy?

Po nawiązaniu współpracy umawiamy się z Państwem na indywidualne spotkanie w formie wideorozmowy, podczas której omawiamy cele, założenia, budżet, grupę docelową. Następnie otrzymują Państwo dostęp do wirtualnego dysku, na którym gromadzone są materiały, instrukcje i raporty. Po zatwierdzeniu przygotowanych przez nas kreacji reklamowych, rozpoczyna się emisja kampanii – co trwa około 5-7 dni roboczych od momentu uzyskania materiałów. Po starcie kampanii nieustannie ją optymalizujemy i udoskonalamy, będąc w stałym kontakcie. Raz w miesiącu spotykamy się na omówienie efektów i rekomendacji poprawek.


 
8W jaki sposób raportowane są efekty kampanii?

Podczas pierwszego spotkania wdrożeniowego ustalamy z Państwem najwygodniejszą formę raportowania – wizualne, rozbudowane raporty, w których zamieszczane są wszelkie dane z kampanii: wyniki, budżet, koszty poszczególnych kampanii i formatów, lokalizacji, wieku i płci, urządzeń… Przedstawiamy również najskuteczniejsze reklamy i rekomendacje do dalszego rozwoju kampanii, wyniki testów A/B i informujemy o nowościach.


 
9Czy możliwa jest jednorazowa kampania reklamowa?

Stawiamy na stałą współpracę, gdzie pierwszy kwartał jest dedykowany na zbudowanie stabilnego efektu. Nie wdrażamy kampanii trwających przykładowo jeden miesiąc, chyba że towarzyszą im inne, stałe działania reklamowe.


 
10Jaki jest minimalny czas trwania umowy?

Minimalny czas trwania umowy wynosi 3 miesiące – dla kampanii reklamowych.


 
11Co otrzymuję oprócz kampanii reklamowej w ramach usługi?

Zestaw podstawowych kreacji graficznych i tekstowych, konfigurację analityki internetowej, rekomendacje zmian na stronie, doradztwo przy projektowaniu lejka sprzedaży i marketing automation.


 
12Ile czasu trwa uruchomienie kampanii?

Od 5 do 7 dni roboczych - w zależności od stopnia rozbudowania kampanii.


 
13Ile czasu trwa przygotowanie sklepu internetowego?

Od 20 do 45 dni roboczych - w zależności od stopnia rozbudowania sklepu i podstron, oraz trudności zaprogramowania projektu graficznego. Ważnym elementem jest dostarczanie potrzebnych materiałów, o których informujemy podczas rozmowy wdrożeniowej.


 
14Czy w ramach obsługi reklamy na Facebooku będą dodawane również posty „organiczne” (bezpłatne) na naszym fanpage?

Bluvolution zawsze służy radą i wsparciem przy planowaniu działań organicznych, jednak nasze prace skupiają się na reklamach – nie prowadzimy profili społecznościowych dla naszych klientów.


 
15Na jakie opłaty powinienem się przygotować?

Na opłatę składają się: jednorazowa opłata wdrożeniowa, która pozwala nam skonfigurować konto, analitykę, grupy docelowe; stały, comiesięczny abonament stanowiący wynagrodzenie i wreszcie budżet reklamowy, który pobierany jest przez systemy reklamowe (Facebook czy Google).


 
16Czy liczba kampanii w jakiś sposób jest ograniczona?

Nie, ilość reklam i kampanii zależy od wielkości budżetu reklamowego – przy większych budżetach konta są dużo bardziej rozbudowane i nie ma limitu ilości reklam.


 
17Czy Bluvolution jest płatnikiem VAT?

Tak, płacimy 23% VAT.


 
18Czy prowadzicie kampanie w innych językach niż polski?

Jak najbardziej – mamy doświadczenie w kampaniach anglojęzycznych czy niemieckojęzycznych, możemy tworzyć kampanie również w innych językach, przy wsparciu tłumacza lub Państwa.

Bezpłatna konsultacja